måndag 2 juli 2012

Det är så jag säger det


I inlägget nedan fick jag en kommentar där en anonym-person ville att jag skulle lägga ut bilden jag pratade om i inlägget. Det kommer nog inte det att hända. Varför det då? Jo, för det första syns jag alltför tydligt på den bilden. Jag har som princip att inte lägga ut bilder där jag syns tydligt. Detta för att det känns obekvämt och för att jag skräms lite lätt av tanken "en gång på nätet-alltid på nätet".

För det andra känns bilden ganska värdefull för mig och därför vill jag inte att vem som helst ska kunna printa ut den hur lätt som helst, när som helst, och kunna rama in den och sätta den i bokhyllan bland glasfigurer, vilket då vore möjligt.

"Hon har nog inte tagit den där bilden på riktigt, hon bara hittar på," tänker säkert någon av er nu. Icke sa nicke, jag har sett honom med mina egna ögon och jag har bilder med honom och mig. Jag kan beskriva bilden in i minsta detalj: han står på den vänstra sidan, han är ett huvud längre än mig och har en Sverige-collage på sig. Jag ler så att skrattgroparna syns, jag har en vit kofta och en beige kofta ovanpå (det blåste!), jag har satt upp håret i en knut och jag har ett uggle-halsband runt halsen. Olympiatornet syns i bakgrunden.

Inga kommentarer: