söndag 25 mars 2012

Tävlingsbidrag

Det var länge sedan jag var med i en fototävling sist, därför kände jag att det var dags nu. Jag är med i denna tävling och produkten jag skulle vilja vinna är denna fjärrutlösare.
Varför jus denna apparat som vinst? Jo, jag har ingen fjärrutlösare och i längden blir det väldigt jobbigt att fota t.ex. outfit-bilder med kamerans inbyggda självutlösare. Det skulle underlätta avsevärt ifall jag hade en fjärrutlösare till hands.

Nu återstår det bara att hålla tummar och tår och så får vi se hur det går. (poetiskt, hahaa )

Vill du också vara med? Skynda dig i så fall för tävlingen tar slut idag!


3 kommentarer:

petronella- FOTO - fotogeniquee sa...

sv: tusen tack!

steffie (amandaosteffie) sa...

sv. Va roligt att du är med och tävlar, grym bild!

Amanda & Steffie sa...

Hej!
Nu har finallisterna från fototävlingen kommit upp!
Klicka om det var du som blev en av dom!