onsdag 30 mars 2011

börs!

Jag längtar verkligen till våren! Okej jo, våren är ju nog på G, men jag vill att det ska gå fortare (otålig som jag är :) ). För att "somra" till mig lite har jag sytt nedanstående börs i ett blommigt tyg.
Jag har "proffsat" (kan man säga så?) till mig lite gällande själva öppnings-mekanisen. Istället för att använda en dragkedja eller knapp har jag använt mig av denna silverfärgade mekanism ( jag vet tyvärr inte vad den heter på korrekt svenska). Hoppas att ni förstår vilken del jag menar :).


Börsen är fodrad med ett gult, vanligt lakanstyg.


Ha det bra!

3 kommentarer:

Alster sa...

Snygg! Med mekanism menar du väl "gammaldags fingerklämmare", för det är ved det är.... :)

Frideborg sa...

Så himla fin! En som man har småmynt i eller annat smått. Den var jättefin.
Kram Marina

Unknown sa...

Oj så fin börs! Proffsigt :)