fredag 31 december 2010

Gott nytt år!!!

Detta är sista inlägget för i år. Jag tänkte ta och göra en liten sammanfattning av året som gått i pysselväg.


  • Jag började med bloggen den 12 april i år och har hittills lyckats åstadkomma 117 inlägg, ja 118 om man räknar med detta inlägg.

  • Jag vågar själv påstå att jag har utvecklats en aning sedan starten. Då såg mina alster en aning annorlunda ut :). Ta en titt bakåt i tiden om ni vill se förändringen :).

  • Jag har lärt mig massor av nya termer inom pysselvärlden. Då jag började visste jag bl.a. inte vad altra betyder.

  • I början fick jag bara enstaka kommentarer, högst en kommentar per inlägg. Nu får jag lite fler. Jag kan inte direkt påstå att jag svämmar över av kommentarer, men några fler har det ändå blivit :).

  • Mitt material-skåp har vuxit ordentligt under det senaste halvåret :).
Jag bugar och bockar för alla era inspirerande kommentarer och jag hoppas att ni fortsätter följa bloggen och slänga in kommentarer i fortsättningen också.

Ha en jättebra nyårsafton, och hoppas att ni alla får ett gott nytt år 2011!


Pling

3 kommentarer:

Frideborg sa...

Hejsan!
Ja nog har du utvecklats massor. Du är jätteduktig. Det är ju så alla är vi nybörjare. Tyvärr har jag inget foto på mina första grejer, dock har jag utvecklats sen jag började blogga. Och jag kan säga dig att jag fattar inte heller alla termer än.
Scrappa är inte vad det borde vara längre utan nu köper man nytt. Scrappa är annars skapa av vad man har. Den biten är tappad tyvärr.
Gott Nytt År till dig med !
Kram Marina

Casulina sa...

bra jobbat!!!

Casulina sa...

Asså ja ha int kunnat kommentera för att mitt google konto hade fått nå fel, men i.a.f. god fortsättning på pyssel året!!!