fredag 26 november 2010

Jippie, en award av Frideborg!!!

Tjingeling!!



Jag har fått en ny award! Tusen TACK för awarden Frideborg!! Jag blir bara såå glad :). Tänk vad mycket en liten ruta med texten "Beautiful Blogger Award" kan göra, TACK! :)






Nu ska jag då berätta sju saker om mig själv...



1.Jag har födelsedag och namnsdag på samma dag. Det var redan långt innan bestämt att jag skulle ha ett visst andranamn, och så råkade jag födas på samma dag :)



2.Jag vann en pepparkakshus-dekorations-tävling idag :). (vilket lustigt ord :D ).



3.Jag är en godisråtta som fulkomligt älskar salmiak (alltså salt lakrits).



4. Jag älskar december eftersom det är en sådan varm och glad månad.



5.Jag är mittersta barnet i familjen och därför påstås det att jag är rättså diplomatisk.



6.Jag tycker om prickiga saker.



7. Jag blir super, duper, otrloligt jätteglad då någon kommenterar mina inlägg :), det är bara sååååå kuul! Fortsätt gärna kommentera, tack ;).



Nu ska jag då nomionera sju nya bloggar:


































Så, då var jag klar :). Tack Frideborg ännu en gång! Kram, Pling

8 kommentarer:

Sofia sa...

Tack <3 Man bugar och bockar! Jag har ju som sagt redan skrivit om awarden tidigare på bloggen, så jag tänker därför inte göra det igen, men du vet ju redan att du är värd alla awarder i världen!!!!

Mokja sa...

japp det är du ;)
mumsar på pepparkaks huset nu :3
mums

sofia f

Mokja sa...

glömde skriva i föra X) jag har en ny blogg
skall försöka hålla den i liv XD
Sofia f

Unknown sa...

Tack sötaste för den fina awarden!!

Jag ger den direkt tillbaka till dig!

Kram Nilla

Evas Pyssel sa...

Tusen tack Pling !! Såå gulligt av dig !!! Jag tar hem den imorgon. Ha en jättemysig advent !! Kram Eva

Lena sa...

Tusen tack för awarden, ska ta tag i den så fort jag hinner!!
Kram Lena

Lilly sa...

Tack så jätte mycket sötnos!
Jag är dig evigt tacksam!
Tack igen!
KRAM!

Käranån sa...

Tack för Awarden, men jag har en award-free-blog så hoppas du inte misstycker när jag inte visar den på min blog, tack snälla du.