tisdag 25 maj 2010

halsband med ett stort hjärta




Hejsan!

Detta halsband gjorde jag för några dagar sedan. Det var dock ett paket där alla pärlot+ instruktioner fanns med, men trots det blev det jätte fint. Kanske beror det på att jag ändrade lite på instruktionerna :).


Halsbandet består av ett stort glashjärta, sötvattenpärlor, ett lås, en sorts järntråd och glaspärlor med rosor inuti.

Det jag ändrade var att jag satte fast "stavlåset" i glashjärte-delen. Sedan satte jag fast båda ändorna (i det egentliga halsbandet) i "ringlåset". Detta gjorde jag, för då kan man ändra ifall man vill ha fast hjärte-delen i halsbandet eller vara utan det.
Jag hoppas att jag inte skrev detta alltför konstigt. Men gjorde jag det eller om ni har några frågor får ni väldigt lägga in en kommentar, då blir jag väldigt glad :)
Tjingeling, Pling
obs! Smycket är vackrare i verkligheten, bildet är nämligen ganska dåliga! :)

Inga kommentarer: